پرت شدن دختر ۱۵ ساله از کوه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانم ۱۵ ساله ای که پس از سقوط از صخره به یک دره درنزدیکی کوه دهک و حاشیه منطقه پست سد باشت پرتاب شده بود، توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر این شهرستان نجات پیدا کرد.

پرت شدن دختر ۱۵ ساله از کوه
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ کاظم فلاحی دوست، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانم ۱۵ ساله ای که پس از سقوط از صخره به یک دره درنزدیکی کوه دهک و حاشیه منطقه پست سد باشت پرتاب شده بود، توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر این شهرستان نجات پیدا کرد.

کاظم فلاحی دوست در گچساران افزود: طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات Eoc در ساعت ۱۹:۲۰ سوم اردیبهشت جاری مبنی بر سقوط یک خانم ۱۵ ساله از ارتفاع ۳۰ متری و پرت شدن به دره در نزدیکی کوه دهک و حاشیه منطقه پشت سد باشت اطلاع داده شد.

او بیان کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال‌احمر باشت با دو خودروی پیکاب و آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پس از رسیدن نیروهای امدادی، ارزیابی مصدوم که از ناحیه پا ودست و گردن دچار شکستگی شده بود بعد از انجام اقدامات اولیه درمان و تثبیت مصدوم به بالای تپه انتقال داده شد.

فلاحی دوست عنوان کرد: فرد مصدوم که خانمی ۱۵ ساله بود برای انتقال به مراکز درمانی  تحویل نیروهای اورژانس شد.

ت ت
کدخبر: 151498 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها