دختر وحشتناکی که کاملا شبیه شتر است/ عکس

در طول تاریخ همیشه انسانهایی بودند که براثر ژنتیک یا هر مشکل دیگری نقص هایی داشتند اما در گذشته برای امرار معاششان در سیرکها به کار گرفته می شدند.

دختر وحشتناکی که کاملا شبیه شتر است/ عکس
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان ؛ در طول تاریخ همیشه انسانهایی بودند که براثر ژنتیک یا هر مشکل دیگری نقص هایی داشتند اما در گذشته برای امرار معاششان در سیرکها به کار گرفته می شدند.

اینها تصاویر فراموش نشدنی در عصر ویکتوریا هستند - زمانی که افراد جامعه برای تماشا کردن مردم با ناهنجاری های فیزیکی پول پرداخت می کردند و واژه "عجیب الخلقه" برای توصیف بی رحمانه افراد متولد شده با ویژگی های "غیر عادی" مورد استفاده قرار می گرفت اما برخی از شخصیت های عکس های قرن نوزدهم چنانچه در این بخش مشاهده می کنید به ستارگان محبوب نسل خود تبدیل شدند آن هم تنها با عنوان انسان های عجیب که دیدن شان همچنان برای برخی شگفت انگیز است.

دختر+شتری

الا هارپر با بیماری نادر استخوانی چشم به جهان گشود این بیماری باعث شده بود زانوهای او به عقب خم شود طوری که نتواند مثل سایرین راه برود و ترجیح می داد با دست هایش حرکت کند به همین خاطر لقب "دختر شتری " را به او دادند او به ستاره ای تبدیل شد و تا سال 1886 مبلغ 200 دلار برای هر هفته (معادل با بیش از 5000 دلار یا 3،900 پوند)مطالبه کرد.

الا به دلیل مشکلات مالی مجبور به اجرای نمایش در سیرک های مختلف شد، اما بعد از مدتی با مهیا کردن هزینه لازم، از کار در سیرک ها کنار کشید و به تحصیل پرداخت.

ت ت
کدخبر: 178962 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها