خبر مهم، این افراد مشمول طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می شوند!

علاوه بر نیروهای دستگاه‌های اجرایی ، نیروهای فعال در نهادهای عمومی غیردولتی و سایر بخش‌های حاکمیتی نیز مشمول طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولتمی شوند!

خبر مهم، این افراد مشمول طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می شوند!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، به تشریح جزییات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و افرادی که شامل آن می‌شوند، پرداخت.

به گزارش شناسنامه قانون، علی بابایی کارنامی در مورد انتشار اخباری مبنی بر اینکه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت تنها شامل نیروهای دستگاه‌های اجرایی می‌شود با بیان اینکه منظور از کارکنان دولت در این طرح به معنای عام آن است، گفت: دولت در این طرح بر اساس ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری به معنای عام مدنظر قرار گرفته است که شامل نیروهای فعال در نهادهای عمومی غیردولتی و سایر بخش‌های حاکمیتی نیز می‌شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما در بند یک این طرح آورده‌ایم که نیروهای فعال در دستگاه‌هایی که مشمول ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه باشند از مزایای استخدامی مندرج در این طرح بهره‎مند خواهند شد کما اینکه در این زمینه با نماینده دولت نیز به توافق رسیدیم.

رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر قرار بود این طرح تنها شامل نیروهای دولتی شود، ارائه آن معنا و مفهومی نداشت، چرا که دولت بر اساس ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری می‌تواند نیروها را وارد قرارداد مستقیم کند.

منبع: شناسنامه قانون

ت ت
کدخبر: 197951 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها