ناگفته هایی از قتل زن ناصر محمدخانی/ شهلا جاهد به خانم سرهنگ چه گفت که شکی در قاتل بودنش نماند!

نزدیک به چند سال پیش همسر ناصر محمدخانی توسط شهلا جاهد به قتل رسید که این پرونده هنوز به یاد خیلی از مردم است.

ناگفته هایی از قتل زن ناصر محمدخانی/  شهلا جاهد به خانم سرهنگ چه گفت که شکی در قاتل بودنش نماند!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از خبر فوری، زهرا غفاری درباره پرونده شهلا جاهد می گوید: «آن روزها، شهلا تازه به اتهام قتل لاله سحرخیزان، همسر ناصر محمدخانی دستگیر شده بود.

تقریبا هر روز در اداره آگاهی از او تحقیق می‌شد و هر بار در اتاق بازجویی کنار شهلا می نشستم تا کارآگاهان مرد در حضور یک پلیس زن از شهلا تحقیق کنند.

آن زمان شهلا هنوز به قتل اعتراف نکرده بود و با حاشیه‌سازی و دروغ بافی سعی داشت خودش را بیگناه نشان بدهد اما او در آخرین جلسه بازجویی حرف مهمی به من گفت که مطمئن شدم قاتل لاله، خود اوست. آن روز من و شهلا وقتی برای چند لحظه در اتاق تنها شدیم، او رو کرد به من و گفت: «من به خاطر علاقه شدید و عشقم به ناصر، هرکاری حاضرم انجام دهم.»

شهلا در آخرین جلسه بازجویی چه گفت؟

شهلا این جمله را با لحنی عجیب به من گفت. تا قبل از این تردید داشتم که آیا او قاتل است یا نه، اما پس از گفتن این جمله دیگر مطمئن شدم و حتی به افسر بازجو گفتم که شهلا چنین جمله‌ای را نزد من بر زبان آورد.

سرانجام بعد از چند روز شهلا به قتل همسر ناصر محمد خانی اعتراف کرد و من از اینکه توانسته بودم در بدو ورودم به اداره آگاهی با چنین پرونده مهمی مواجه و متوجه قاتل بودن وی شوم، احساس غرور و رضایت می کردم.

ت ت
کدخبر: 198765 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها