مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در 1403 برای خانواده یک الی 5 نفره

بعد از افزایش 30 درصدی مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال 1403هر خانواده یک نفره نزدیک به 980 تومان دریافت می کند.

مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در 1403 برای خانواده یک الی 5 نفره
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، مدیرکل بهزیستی استان کردستان از ساخت ۵۱ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کردستان در سالجاری خبر داد.

حسین رسولی اظهار کرد: ساخت مسکن محرومین و افراد تحت پوشش بهزیستی از برکات انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود و در این راستا بهزیستی کردستان برای افراد تحت پوشش اقدام به ساخت واحدهای مسکونی در سطح استان کرده است.

وی بیان کرد: امسال در مجموع ۵۱ واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش بهزیستی در استان ساخته شده است و این واحدها به خانوارهای دارای دو عضو معلول و بیشتر و بانوان سرپرست خانوار با مشارکت خانوارهای تحت پوشش و کمک‌های بلا عوض بهزیستی واگذار شد.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان اضافه کرد: در مجموع ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی هزینه شده است.

رسولی گفت: امسال به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ساخت ۲۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در شهرستان سنندج انجام و تحویل افراد تحت پوشش داده شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در ایام دهه فجر در حوزه اشتغال نیز ۸۸ پروژه اشتغالزایی و ایجاد اشتغال برای ۹۲ نفر در زمینه مشاغل خانگی، کسب و کار و کارفرمایی و خویش فرمایی افتتاح شد که که بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال توسط متقاضیان سرمایه گذاری و مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال نیز تسهیلات بانکی ارزان قیمت پرداخت شده است.

بعد از افزایش 30 درصدی مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال 1403هر خانواده یک نفره نزدیک به 980 تومان، خانواده دو نفره یک میلیون و 500 هزار تومان، خانواده 3 نفره یک میلیون و 900 هزار تومان، خانواده 4 نفره دو میلیون و 300 هزار تومان و خانواده 5 نفره نزدیک به 3 میلیون دریافت خواهند کرد.

این مبالغ به صورت حدودی است و می تواند با تغییر 100 هزار تومانی همراه باشد.

ت ت
کدخبر: 201150 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها