این قاتل سریالی دختران در زندان ازدواج می‌کند/ عکس

این قاتل انگلیسی 3 دختر را کشت و در قتل چهارمین طعمه‌اش ناموفق بود.

این قاتل سریالی دختران در زندان ازدواج می‌کند/ عکس
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از سایت جنایی، پس از ماه‌ها کشمکش قضایی، وزارت دادگستری انگلستان با درخواست ازدواج یک قاتل سریالی در زندان موافقت کرد.

به گزارش همشهری به نقل از سان، این قاتل سریالی که مردی 52ساله به نام لوی بلفیلد است، یک سال پیش با نوشتن نامه‌ای درخواست کرد که به او اجازه داده شود با زن مورد علاقه‌اش در داخل زندان ازدواج کند. درخواست او خشم مردم را برانگیخت و باعث اعتراضات زیادی شد اما وکلای وی در نهایت پس از یک سال جدال قضایی، توانستند وزارت دادگستری را مجبور کنند که با این درخواست موافقت کند.

لوی بلفیلد که حالا مردی 52ساله است از سال 2011به اتهام قتل دستکم 3دختر جوان و تلاش برای قتل چهارمین دختر در لندن در زندان به‌سر می‌برد. او در سال 2003دختری 19ساله به نام مارشا مک دانل را به قتل رساند. یک سال بعد آملی دلاگرانژ 22ساله را قربانی کرد و چند ‌ماه پس از این جنایت، قصد کشتن دختری 18ساله به نام کیت شیدی را داشت که موفق نشد و پس از آن از سوی پلیس دستگیر شد. وی زمانی که در زندان بود به قتل دختری 13ساله در سال 2002نیز اعتراف کرد و از سوی دادگاه به 3بار زندان مادام‌العمر محکوم شد.

مرد جنایتکار که دوران محکومیتش را در زندان می‌گذراند، 3سال پیش از طریق یک قاتل سریالی دیگر که همانند او در زندان بود، با زنی 40ساله آشنا شد و شروع به نوشتن نامه برای او کرد. نامه‌نگاری میان آنها مدتی طول کشید تا اینکه زن 40ساله به ملاقات بلفیلد در زندان رفت و عاشق این جنایتکار سریالی شد. در یکی از همین ملاقات‌ها بود که مرد جنایتکار از زن مورد علاقه‌اش خواستگاری کرد و او نیز به خواستگاری وی جواب مثبت داد. به این ترتیب بود که قاتل سریالی که قرار است همه عمر خود را در زندان بگذراند، با نوشتن نامه‌ای برای فرماندار از وی خواست که به او اجازه دهد تا بتواند با زن مورد علاقه‌اش ازدواج کند. نامه‌ای که شوک بزرگی به مردم و خانواده‌ قربانیان وارد کرد. با این درخواست قاتل سریالی، خانواده قربانیان به تکاپو افتادند تا هر طوری شده اجازه چنین کاری به وی داده نشود. آنها می‌گفتند که مرد جنایتکار اجازه نداد که دختران آنها طعم زندگی را بچشند و ازدواج کنند و دادن چنین اجازه‌ای به قاتل سریالی، بی‌عدالتی مطلق است.

در این شرا

قتل

یط وکلای مرد جنایتکار دست به‌کار شدند تا هر طوری شده مجوز ازدواج مرد جنایتکار را بگیرند. آنها مدعی بودند که براساس قوانین انگلستان، قاتل زندانی می‌تواند چنین درخواستی داشته باشد اما اجازه ازدواج با فرماندار است و وی در شرایطی ازجمله «وجود نگرانی‌هایی درباره مجرم» یا «ترس از اینکه مجرم پس از ازدواج به همراه همسرش به جرایمش ادامه دهد» می‌تواند با این درخواست مخالفت کند. این در حالی است که با توجه به اینکه قاتل سریالی تا آخر عمر در زندان خواهد ماند، چنین خطری وجود ندارد.

آنها در نهایت موفق شدند وزارت دادگستری را مجبور به صدور مجوز ازدواج کنند؛ چند روز پیش مرد زندانی نامه‌ای دریافت کرد که در آن عنوان شده بود، به وی یک روز مرخصی داده می‌شود تا در داخل زندان، مراسم ازدواجش را برگزار کند. از طرفی او و همسرش هر کدام می‌توانند 3 یا 4 میهمان داشته باشند. حالا و با صدور این مجوز، داغ خانواده قربانیان چند برابر شده و آنها از این اقدام وزارت دادگستری خشمگین و عصبانی هستند.

ت ت
کدخبر: 207237 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها