تمدید تعلیق پرواز‌های لوفت هانزا به ایران تا این تاریخ

هواپیمایی لوفت هانزا در اطلاعیه‌ای در توضیح تمدید لغو پرواز‌ها به تهران نوشت: در برآورد وضعیت امنیتی فعلی نه تنها به داده‌های دولت‌ها بلکه همچنین به ارزیابی‌های مستقل خود متکی است و تصمیماتش را بر مبنای این ارزیابی‌های می‌گیرد".

تمدید تعلیق پرواز‌های لوفت هانزا به ایران تا این تاریخ
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از فرارو، شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌های خود به تهران را تا روز ۹ مه (۲۰ اردیبهشت) تمدید کرد. این شرکت از فضای هوایی ایران نیز تا اطلاع ثانوی برای پرواز‌ها به سوی آسیا استفاده نخواهد کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از دویچه وله، لوفت‌هانزا در پی بروز تهدید ایران به حمله علیه اسرائیل و عملی‌کردن این تهدید پرواز‌های خود به هر تهران و تل آویو را به حال تعلیق درآورد. قرار این بود این تعلیق در مورد ایران ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) خاتمه یابد، ولی فعلا تا ۹ روز دیگر تمدید می‌شود.

لوفت‌هانزا روز دوشنبه ۲۹ آوریل در اطلاعیه‌ای در توضیح تمدید لغو پرواز‌ها به تهران نوشت: «امنیت مسافران و خدمه هواپیما‌های این شرکت پیوسته بالاترین اولویت بوده است.»

این اطلاعیه همچنین می‌گوید که لوفت هانزا در برآورد وضعیت امنیتی فعلی نه تنها به داده‌های دولت‌ها بلکه همچنین به ارزیابی‌های مستقل خود متکی است و تصمیماتش را بر مبنای این ارزیابی‌های می‌گیرد".

ت ت
کدخبر: 212457 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها