وعده مهم معاون وزیر برای حل مشکل رتبه بندی فرهنگیان

معاون وزیر و سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کشور از حل مشکل رتبه بندی فرهیگیان خبر داد و گفت: جامعه معلمان از مزایای این طرح منتفع خواهند شد.

وعده مهم معاون وزیر برای حل مشکل رتبه بندی فرهنگیان
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ مجتبی همتی فر، معاون وزیر و سرپرست سازمان تعلیم و تربیت کشور گفت: آموزش و پرورش لازمه توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است و در راستای تحقق این اهداف نیازمند تعامل و همراهی تمامی نهادها و ادارات است. همه باید این مسیر را با جدیت دنبال کنیم تا در گام دوم انقلاب دستآوردهای مهم و موثر بیشتری را کسب کنیم و نام ایران را بر قله‌های رفیع دانش در جهان درخشان کنیم.

او افزود: طی دو دهه گذشته کارهای بسیار خوبی در کشور انجام شده و جهش قابل توجه ای را در عرصه های مختلف شاهد بودیم که نیاز است تلاش در جهت استمرار این جهش ها داشته باشیم. حسنی در ادامه گفت: انتظار داریم بیش از گذشته شاهد موفقیت روز افزون کشور در تمام عرصه ها باشیم هر چند دشمن به گواه مشخص ترور دانشمندان هسته ای کشور در این مسیر در حال تلاش برای مانع شدن است.

او با اشاره به ترور شهید داریوش رضایی نژاد گفت: ترور شهید رضایی نژاد و دیگر شهدای دانشمند علمی و هسته ای نشانگر این بود که دشمن نقطه قوت و اقتدار ما را شناسایی کرده است و از رشد علمی ما ترس دارد.

منبع: تسنیم

ت ت
کدخبر: 64207 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها