بلعیدن دست کارگر بیچاره توسط نقاله ضایعات کاغذ!+عکس

رعایت نکردن اصول ایمنی در حین کار، باعث گیر کردن دست کارگر در دستگاه نقاله پرس کارتن و مصدومیت شدید وی شد.

بلعیدن دست کارگر بیچاره توسط نقاله ضایعات کاغذ!+عکس
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ کارگران با مشاهده این حادثه و فریاد‌های کارگر جوان، بلافاصله با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۹۰ و گروه امداد و نجات ۱۷ را ساعت ۰۹:۰۵ دقیقه صبح دیروز به خیابان فدائیان اسلام، ابتدای خیابان زهره وند اعزام کرد و اولین گروه از آتش نشانان نیز در کمتر از ۵ دقیقه در محل وقوع حادثه حضورپیدا کردند.

مهدی پورحیدر فرمانده آتش نشانان اعزامی با اعلام این که حادثه در یک مرکز جمع آوری ضایعات کارتن به وسعت ۸ هزار متر مربع رخ داد، ابراز داشت: کارگر جوانی در حال کار با یک دستگاه پرس و جداسازی کارتن بود که با مشاهده گیر کردن مقادیری کارتن در بین نوار نقاله و غلطک دستگاه، دست خود را برای بیرون آوردن ضایعات کارتن در بین این دستگاه وارد کرد که درپی آن، دست وی درمیان دستگاه گیر کرد.

پورحیدر ادامه داد: خوشبختانه کارگران بلافاصله برق دستگاه را قطع کرده و مانع از آسیب دیدگی بیشتر به کارگر جوان شدند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: نیرو‌های آتش نشانی با استفاده از ابزار آلات مخصوص اقدام به بریدن و همچنین باز کردن قسمتی از نوار نقاله دستگاه کرده و سپس دست این کارگر را بدون آسیب دیدگی رها کردند.

او افزود: این کارگر ۲۳ ساله تبعه افغان پس از رها سازی تحویل عوامل اورژانس شد که بلافاصله برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت.

پور حیدر در پایان گفت: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

ت ت
کدخبر: 64225 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها