شهردار منطقه پیشگامان انقلاب اسلامی خبر داد:

برگزاری جشن‌های ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی در منطقه ۱۳

شهرداری منطقه 13 با تدارک ۵۰ عنوان برنامه و اجرای فعالیت های متنوع فرهنگی و اجتماعی با همکاری و مشارکت قشرهای مختلف مردم به ویژه نوجوانان ،مساجد، بسیج و سرای محلات به پیشواز چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفت .

برگزاری جشن‌های ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی در منطقه ۱۳
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه 13 با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی ، گرامیداشت روزهای سرنوشت ساز ملت ایران از تاریخ 12 تا 22 بهمن ماه سال 57 است گفت: این ایام ، پاسداشت وقایع مهمی همچون بازگشت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی، پیوستن ارتشیان به انقلاب و بیعت نیروی هوایی با امام بزرگوار و... است که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و مسیر تاریخ را تغییر و راه جدیدی پیش رو قرار داد، از این رو پاسداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، مسئولیتی ملی و همگانی است.

او افزود: بر این اساس، منطقه 13 همسو با سایر سازمان ها و نهاد ها ، با بهره گیری از حداکثر ظرفیت و امکانات در اختیار، نسبت به برنامه ریزی و اجرای هرچه باشکوه تر فعالیت های پیش بینی شده در قالب ۵۰ عنوان برنامه اقدام کرده است.  

شهردار منطقه با بیان اینکه بسیاری از برنامه ها با توجه به تاکید بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب بر واگذاری مسئولیت ها به نسل چهارم انقلاب طراحی شده است افزود: این برنامه ها  با محوریت گام دوم انقلاب در قالب طراحی روزنامه دیواری انقلابی نسل چهارم توسط نوجوانان ، تشکیل محفل و تجمعات نوجوانان در مدارس به منظورگفتگو با موضوعات وتاکید مقام معظم رهبری ، برگزاری شورای دانش آموزی ، انتشار محتوای مرتبط با مقوله مذکور در فضای مجازی و برنامه شاد ویژه نوجوانان  در مدارس و سرای محلات دیدار با خانواده شهدای نوجوان به همراه نوجوانان منطقه وگفتگو با خانواده معزز شهدای انقلاب اجرایی می شود.

او یکی از بسترهای مهم و تاثیر گذار برای ترویج فرهنگ ایثارو شهادت را پاسداشت با شکوه ایام الله دهه فجر عنوان کرد و ادامه داد : همزمان با این ایام ، خانواده معظم شهدای انقلاب ، دفاع مقدس ، مدافعان حرم و سلامت ، تکریم و تجلیل می شوند.

به گفته محمدهادی علی‌احمدی برگزاری جشن و تولید،توزیع پرچم، تهیه و پخش نواهای انقلابی، روایت گری و خاطره گویی، پخش و نمایش فیلم های انقلابی، دیدار با پیشکسوتان انقلابی محله، تهیه کمک های مردمی (هم نوع دوستی)، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام ، برگزای پویش پرچم جمهوری اسلامی ایران و اجرای کاروان خودرویی و... بخش دیگری از فعالیت های منطقه 13 در ایام دهه فجر است .

شهردار منطقه ادامه داد : بخشی از برنامه ها به صورت مجازی تدارک دیده شده است که برگزاری کارگاه های بیداری با موضوع تقابل و مبارزه با دشمن در دنیای امروزی و جهاد برای امام عادل(عج) با همکاری آموزش و پرورش و برگزاری نمایشگاه عکس و دستاوردهای انقلاب، مسابقه های فرهنگی و هنری از دیگر برنامه ها است .

علی احمدی ادامه داد : در سالروز 22 بهمن انقلاب اسلامی ، غرفه ای در مسیر راهپیمایان پیش بینی شده که در قالب شهر ، سرود ، نمایش های خیابانی و صحنه ای با شعار اصلی گام دوم استقرار یافته و تریبون آزاد و استیج به همراه اجرای برنامه با مشارکت نوجوانان انجام می شود  

او یادآور شد : به مناسبت 19 بهمن ، روز نیروی هوایی ، گذر انقلاب در خیابان پیروزی برپا می شود .

 شهردار منطقه۱۳ با بیان اینکه  همزمان با ایام دهه فجر  نسبت به آذین بندی میادین و معابر ، ساختمانهای شهرداری منطقه و معابر مهم شهری اقدام شد ، خاطر نشان کرد: ۳۵۰ تخته پرچم ایران و پرچم های الوان ،۵ هزار و ۸۰۰ مترطول آذین بندی نوری ، ۲۲ هزار متر ریسه پارچه ای ، ۳۰۰ متر مربع چاپ و اکران بنر،۵ تخته ابر پرچم بر روی ساختمان های شهرداری و ۲ هزار  دستک پایه پرچم بر روی تیرهای چراغ برق در سطح منطقه از جمله اقدامات صورت گرفته برای زیباسازی فضای شهری در ایام دهه فجر است .

ت ت
کدخبر: 64364 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها