جریمه ۲ هزار راننده تهرانی در ۲۴ ساعت به این دلیل!

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: روز گذشته با ۲۰۴۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در طرح برخورد با پوشش و رفع اثر از پلاک موتورسیکلت‌ها برخورد شد.

جریمه ۲ هزار راننده تهرانی در ۲۴ ساعت به این دلیل!
بیشتر بخوانید:

  سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در این خصوص گفت: اکنون چند روزی است که از طرح تشدید برخورد و اعمال قانون پلاک‌های مخدوش در سطح شهر تهران می‌گذرد و تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ با خودروها و موتورسیکلت‌هایی که اقدام به پوشش و مخدوشی پلاک کرده‌اند برخورد قانونی لازم را صورت می‌دهند.

سرهنگ کشیر ادامه داد: در روز گذشته با ۲۰۴۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلتی که اقدام به پوشش و مخدوشی پلاک کرده بودند برخورد و اعمال قانون انجام شد.

وی اذعان داشت: همچنین در این طرح پلاک موتورسیکلت‌هایی که اقدام به پوشش و مخدوشی پلاک داشته‌اند در محل رفع اثر و مورد اعمال قانون قرار گرفته‌اند.

مدیران خودور ام وی ام(صفحه خبر-میان مطلب)

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودرو و موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان پلاک وسیله نقلیه خود را مخدوش نکرده و یا اقدام به پوشش پلاک نکنند.

وی افزود: برخی از رانندگان در ارقام پلاک دستکاری می‌کنند مانند اینکه عدد ۱ را به دو تبدیل می‌کنند که این اقدام جرم است و بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی حبس از شش ماه تا یکسال برای این فرد به همراه دارد.

ت ت
کدخبر: 190355 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها