شیرخشک‌ رسید

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه بخشی از شیرخشک‌های وارداتی طی ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده توزیع خواهد شد، گفت: علیرغم اعلام بانک مرکزی در تخصیص ارز از دی ماه سال گذشته تا اواسط مهرماه فقط ۲۰۰ هزار یورو ارز تخصیص داده شد در حالی که نیاز ما بسیار بیشتر از این میزان است.

شیرخشک‌ رسید
بیشتر بخوانید:

  سیدجلیل میرمحمدی میبدی با اشاره به نشست ویژه کمیسیون بهداشت مجلس گفت: با تذکرات و پیگیری‌های انجام شده امروز نشستی را با حضور معاون درمان و رئیس سازمان غذا و دارو به منظور بررسی کمبود شیرخشک و دارو برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در حوزه شیرخشک نکاتی مطرح شد نخست اینکه ظرفیت تولید داخل با توجه به تعداد صنایع، دو برابر ظرفیت شیرخشک مورد نیاز است و در حالی این میزان را می‌توان تولید کرد که ارز مکفی در اختیار صنایع قرار گیرد و سه شیفته کار کنند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم افزود: البته در نشست امروز بحث قاچاق معکوس به عنوان یکی از دلایل کمبود مطرح شد که خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده توسط سازمان غذا و دارو مقرر شد شیرخشک با کد ملی نوزاد در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد و مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی به شیرخشک دسترسی داشته باشند.

ت ت
کدخبر: 185607 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها