نماینده مردم تهران در مجلس در گفتگو با مُنیبان:

تحریم اتحادیه اروپا را یک افتخار برای خودم می‌دانم

نماینده مردم تهران در مجلس می‌گوید: من این تحریم را یک افتخار برای خودم می‌دانم.

تحریم اتحادیه اروپا را یک افتخار برای خودم می‌دانم
بیشتر بخوانید:

زهره الهیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان در واکنش به تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا و به ویژه تحریم کردن او از سوی اتحادیه اروپا گفت: به نظر می‌رسد این تحریم‌های کور و بی‌حاصل از سر استیصال است که کشورهایی که نوعی احساس دشمنی با تفکر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران دارند به این دلیل که در مسیر خود نتوانستند، توفیقاتی را کسب کنند اقدام به تحریم کردند.

او افزود: به عنوان مثال در چند ماه گذشته و در اغتشاشات اخیر طرح کلانی که این کشورها داشتند به بن‌بست رسید و به خاطر حضور و هوشیاری ملت فهیم ایران آنها متوجه شدند که با یک شکست بزرگ مواجه شدند. از طرفی ملت ایران بیشتر هوشیار شده‌اند از این رو به اقدامات کوری مانند تحریم افراد و نهادهای حقوقی رو آوردند.

الهیان در ادامه تصریح کرد: من این تحریم را یک افتخار برای خودم می‌دانم. اینکه کشورهای اروپایی بیایند یک نماینده مردم را تحریم کنند نشان‌دهنده این است که شعارهایی که در بحث دموکراسی می‌دهند صرفا شعارهای توخالی است چرا که ما به عنوان نماینده مردم، پشتوانه رأی مردم را داریم بنابراین این تحریم یعنی اینکه آنها ارزشی برای مردم و رأی آنها قائل نیستند.

این نماینده مجلس در پایان یادآور شد: باعث تعجب است که اروپایی‌ها راه رفته‌ای که دائم به بن‌ بست خورده و به شکست انجامیده را دوباره تکرار می‌کنند. بارها و بارها شخصیت‌ها، نهادهای ایرانی را تحریم کردند نتیجه‌ای هم نگرفتند جز پایداری و استقامت بیشتر مردم ولی باز همان راه را تکرار می‌کنند. به نظرم در این قضیه هوشمندی و دید واقع‌بینانه وجود ندارد.

ت ت
کدخبر: 140849 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها