انتقاد نماینده مجلس از گزارش تفحص از عملکرد وزارت نیرو

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با انتقاد از گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در مورد انتقال آب بین حوضه‌ای این گزارش را یک سویه و ناقص عنوان کرد.

انتقاد نماینده مجلس از گزارش تفحص از عملکرد وزارت نیرو
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش نهایی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درمورد تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در مورد انتقال آب بین حوضه‌ای در تذکری اظهار کرد: گزارشی که تهیه شده گزارشی یک سویه و ناقص است و در تدوین آن نظرات نخبگان مجلس و غیر مجلس را اخذ نکردند.

وی گفت: خواهش من از هیئت رئیسه مجلس این است که با توجه به اینکه قرار است این گزارش به قوه ارجاع شود، دستور اصلاح آن صادر و از حالت یکسویه بودن خارج شود.

این نماینده مجلس افزود: گزارش قرائت شده تقریباً وضعیتی داشت که گروه خاصی از کشور را بیشتر برجسته کرده بودند و همانطور که قرائت کننده آن مطرح کردند ۱۶ پروژه را مورد بررسی قرار داده‌اند اما در گزارش قرائت شده تنها درباره یک مورد و آن هم فلات مرکزی بود.

موسوی لارگانی اظهار کرد: تحقیق و تفحص های دیگری هم در مجلس مطرح شده بود که هنوز گزارش آن‌ها در صحن مطرح نشده است اما متاسفانه این مورد که باعث اختلاف در کشور می‌شود در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

ت ت
کدخبر: 172346 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها