خط و نشان مقام سپاه برای اسرائیل و آمریکا

مشاور عالی فرمانده کل سپاه می گوید: امروز انقلاب اسلامی که امام راحل (ره) فرمودند انفجار نور است به سراسر جهان صادر شده و نفس مسیحایی رهبر معظم انقلاب به تمامی آزادی خواهان جهان حیاتی دوباره بخشیده است.

خط و نشان مقام سپاه برای اسرائیل و آمریکا
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از خبرآنلاین، مشاور عالی فرمانده کل سپاه می گوید: امروز انقلاب اسلامی که امام راحل (ره) فرمودند انفجار نور است به سراسر جهان صادر شده و نفس مسیحایی رهبر معظم انقلاب به تمامی آزادی خواهان جهان حیاتی دوباره بخشیده است.

 سردار مرتضی قربانی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در جشن بهار انقلاب بندر گناوه اظهار کرد: تمامی دشمنان و معاندان کشور بسیج شدند تا ایران اسلامی را که به لحاظ سوق‌الجیشی دارای جایگاهی فوق‌العاده مهم و دارای ظرفیت های بسیاری است، دچار مشکل کنند که تمامی این ترفندها به لطف پروردگار، ولایت و پشتوانه مردمی، خنثی و برملا شده است.

بنا به روایت ایرنا، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب پای انقلاب و اسلام ایستاد و با حمایت مردم همیشه در صحنه، نظام جمهوری اسلامی را بنیان نهاد که لازم است در ایام دهه فجر این مجاهدت و تلاش ها تبیین شود.

 

ت ت
کدخبر: 199348 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها