عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به انتقادات از ردصلاحیت‌ها:

حدود 250 نماینده داریم اگر من نباشم کشور تعطیل می‌شود شغل زیاد است افراد جای دیگر خدمت کنند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حدود 250 نماینده داریم اگر من نباشم کشور تعطیل می‌شود؟ شغل زیاد است، جایگاه زیاد است، جای دیگر کار و خدمت کنند و به کشور سود برسانند نه اینکه تایید نشدند بر علیه نظام غر غر کنند و گارد بگیرند این کار عاقلانه نیست.

حدود 250 نماینده داریم اگر من نباشم کشور تعطیل می‌شود  شغل زیاد است افراد جای دیگر خدمت کنند
بیشتر بخوانید:

حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفتگو با خبرنگار سیاسی منیبان درباره لزوم مشارکت مردم در انتخابات گفت: مشارکت حداکثری وظیفه جریان‌های سیاسی، جریان نظارت و مجریان کار است. مردم وظیفه دارند همه در پای صندوق‌ها جمع شوند و این یک وظیفه وجدانی، ملی و کشورخواهی است. انقلابی که این همه شهید داده اگر ما از رای دادن مضایقه کنیم واقعا خون شهدا را نادیده گرفتیم. وظیفه داریم برای حفظ خون شهدا و ثمره خون آنها این کشور را حفظ کنیم. باید برای عظمت کشور، هویت ملی و مشروعیت و در مقابل دشمنانی که کمر بستند به شکست جمهوری اسلامی در مقابل این توطئه‌ها هم که شده در انتخابات شرکت کنیم. برای حفظ نظام این همه تلاش و جدیت شده و پس از سالها این حکومت ایجاد شده است. همه شاه‌ها در ایران حکومت کردند و برای اولین بار این انقلاب به برکت امام بوجود آمده بنابراین برای حفظ این دستاورد که لرزه بر تن مستکبرین انداخته و با مستکبرین درگیر است ما از این یک رای نباید مضایقه کنیم که حفظ نظام، وظیفه شرعی است.

او در ادامه افزود: این همه کشورها تلاش می‌کنند ما که خداوند متعال لطف کرده و شهدا ما را به قدرت رسانده‌اند پس اگر در حفظ آن کوتاهی کنیم، این کار با عقل سازش ندارد. مردم مسلمان و متدین هستند و اگر کشور خود را دوست دارند چه شیعه و چه سنی کاری کنند تا کشور با عظمت بماند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: نظام با تلاش درست شده پس نباید از رای دادن مضایقه کنیم. من معتقدم مردم متدین هستند. شورای نگهبان با وسعت نظر نگاه کرد و تعداد زیادی را تایید صلاحیت کرد  و در مناطق گوناگون افراد زیادی تایید شدند پس رقابت آماده است و در این رقابت، میزان رای مردم است کسی نمی تواند رای مردم را خراب کند. احزاب و جریان‌های سیاسی تلاش و نیروهای خود را بسیج کنند تا شاهد حضور مردم باشیم و چشم دشمنان اسلام و انقلاب را کور کنیم. ایران پنجه در پنجه مستکبرین انداخته و آنها را به ذلت رسانده است. همان طور که رئیس جمهور هم گفتند، همیشه می‌گفتند ماشه آماده است و روی میز است اما الان مکرر پیام می‌دهند که ما با ایران سر جنگ نداریم چرا این طور شد زیرا در ایران دانشمندان و پژوهشگران کاری کردند که قدرت قابل توجهی بوجود آمده است. مردم احساس تکلیف کرده و در انتخابات مشارکت کنند.

او در پاسخ به این سوال که شورای نگهبان برخی افراد را تایید صلاحیت نکرد که با انتقادات زیادی مواجه شد، افزود: کسانیکه تایید نشدند اهل این کشور هستند؟ این کشور را دوست دارند؟ من دو دوره مجلس بودم حالا نباشم طوری می‌شود و مشکل ایجاد می‌شود؟ کارهای دیگر هم زیاد است عدم تایید افراد موجب نمی‌شود پای صندوق رای حضور پیدا نکنند و دیگران را هم دعوت به عدم حضور در انتخابات کنند. وظیفه ما وجدانا این است که کشور را حفظ کنیم. حدود 250 نماینده داریم اگر من نباشم کشور تعطیل می‌شود؟ شغل زیاد است، جایگاه زیاد است، جای دیگر کار و خدمت کنند و به کشور سود برسانند نه اینکه تایید نشدند بر علیه نظام غر غر کنند و گارد بگیرند این کار عاقلانه نیست. ملت ما عاقل هستند من نشنیدم کسانی که تایید نشدند مقابل نظام بایستند اینها هم اهل کشور هستند و حتما نیروهای خود را بسیج کنند. الان امید همه کشورهای اسلامی، ایران شده است لازم نیست که همه کاندید شوند پس باید 85 میلیون کاندید شوند. در میان علمای بزرگ این طور بود که اگر 10 مجتهد وجود داشت هریک می‌گفتند من صلاحیت ندارم فلانی هست همه به یکدیگر احاله می‌دادند. مجلس یک جای مهمی است اما اگر تایید صلاحیت نشدیم ما بیکار می‌شویم خیر کار زیاد است و مشاغل هم زیاد است. این افراد دلسوز نظام هستند پس تلاش کنند مجلس باعظمت تشکیل شود. افراد تلاش کنند تا انشاالله مجلس برجسته، نخبه محقق و دانشمند تشکیل شود تا مشکلات حل شود.

او درباره برنامه جامعه روحانیت مبارز برای حضور در انتخابات گفت: فرد فرد جامعه روحانیت سرباز نظام هستند. هرکجا که هستند، تلاش می‌کنند تا کشور باعظمت بماند. همه ملت ایران اینگونه هستند. پای صندوق بیایند تا اقتدار نظام را به دشمن نشان دهیم تا کسی طمع نکند و همه را مایوس کنیم و کشور را به جایگاهی که آرزوی حضرت امام و خواست رهبری است، نائل آوریم.

ت ت
کدخبر: 199483 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها