افرادی که از صندوق قهر می‌کنند بدانند که با هویت ملی خود قهر کرده‌اند!

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کسانی که با صندوق قهر می‌کنند، بدانند که با هویت ملی خود قهر کرده‌اند چرا که انتخابات هویت ملی را تقویت می‌کند.

افرادی که از صندوق قهر می‌کنند بدانند که با هویت ملی خود قهر کرده‌اند!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از خبرآنلاین، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، درباره اهمیت حضور و مشارکت در انتخابات اظهار داشت: انتخابات یک فناوری مشارکت مردمی در حکمرانی کشور است لذا خواص در تبیین این فناوری نقش مهمی دارند.

بنابر گزارش ایرنا، وی ادامه داد: از آنجا که عرصه‌های اجتماعی باید به دست مردم اداره شود خواص باید برای مردم توضیح دهند که مشارکت نکردن منجر به آسیب زدن به این فناوری و حکمرانی خواهد شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: انتخابات هویت ملی را تقویت می‌کند و می‌تواند ما را به سمت یک تمدن نوین اسلامی سوق دهد و این انتخابات و مشارکت حداکثری است که نوع حکمرانی را تعیین می کند.

خسروپناه با بیان اینکه حکمرانی مردمی که از آن به مردم سالاری دینی تعبیر می‌شود گفت: هر چقدر در انتخابات مشارکت بیشتر شود و حضور مردم فعال‌تر باشد، آنان می‌توانند نقش تاثیرگذارتری در سیاست گذاری، تنظیم گری، تقنین و رفع نیاز جامعه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این توضیحات، کسانی که با صندوق قهر کنند و رای ندهند باید بدانند که با هویت ملی خود قهر کرده‌اند.

ت ت
کدخبر: 203459 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها