عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم:

امام جمعه مشهد به همه حلال و حرام‌های مردم کار دارد

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امام جمعه مشهد به همه حلال و حرام‌های مردم کار دارد و در ریزترین مسائل مردم مشهد هم دخالت می‌کند، از کنسرت برگزار کردن هنرمندان گرفته تا دوچرخه سواری بانوان باید از زیر نظر امام جمعه مشهد عبور کند.

امام جمعه مشهد به همه حلال و حرام‌های مردم کار دارد
بیشتر بخوانید:

محمد تقی فاضل میبدی ، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی منیبان در رابطه با تفاوت سبد رای سید محمدعلی آل هاشم در آذربایجان شرقی و احمد علم الهدی در خراسان رضوی برای انتخابات خبرگان گفت: به طور کلی مدتی است که برخی از اعضای روحانیت به شدت از مردم فاصله گرفته و این در مورد برخی روحانیون واضح تر است. پیش از انقلاب روحانیت محبوبیت بیشتری داشت و علت آن هم این بود که روحانیت در آن زمان زندگی شبیه به مردم یا در مواردی ساده‌تر از مردم داشت. 

او افزود: در شرایط امروزی برخی روحانیون که در مسندهای قدرت قرار دارند زندگی های اشرافی دارند و آقازاده‌های آنان هم اختلاف طبقاتی بسیاری با مردم دارند. امام جمعه مشهد به همه حلال و حرام‌های مردم کار دارد و در ریزترین مسائل مردم مشهد هم دخالت می‌کند، از کنسرت برگزار کردن هنرمندان گرفته تا دوچرخه سواری بانوان باید از زیر نظر امام جمعه مشهد عبور کند. 

میبدی تاکید کرد: سبک زندگی که امام جمعه مشهد برای مردم ساخته برای آنها مشمئز کننده است و مردم این دخالت ها را نمیپذیرند، در چنین شرایطی هم با قهر با صندوق رای یا رای ندادن به امام جمعه مشهد این موضوع را نشان دادند. 

او افزود: برخی روحانیون هم هستند که خلاف این جهت حرکت می‌کنند و مردم‌داری آنها به اعتماد مردم و رای آنها منجر شده است، سید محمدعلی آل هاشم از جمله این افراد است و سبد رای او هم این موضوع را ثابت می‌کند که اعتماد و حمایت مردم را به همراه خود دارد و رکورد رای را در استان خود شکست. 

میبدی ادامه داد: شورای ائمه باید با توجه به اتفاقات اخیر و سوم شدن علم الهدی در مشهد و مواضع تند، او را از این سمت برکنار کند و این به نفع همه مردم و مملکت است. علم الهدی صلاحیت جایگاه فعلی‌اش را ندارد و مردم هم این موضوع را می‌دانند. 

او در پایان گفت: اتفاقاتی که در مشهد زیر نظر علم‌الهدی صورت می‌گیرد برای نظام، انقلاب و مردم دافعه دارد. او حق زندگی را از مردم به بهانه امام رضا (ع) گرفته و قطعا از دلایل عدم اقبال مردم به او هم همین موضوع است.

ت ت
کدخبر: 203968 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها