ویژه نوروز ۱۴۰۳؛

هاشمی طبا: دولت در سال جدید به سمت رو راستی با ملت حرکت کند

چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: مردم ناچار به مهاجرت به شهرها و کشورهای دیگر هستند و این فرار سرمایه بزرگترین آسیب سالهای اخیر است

هاشمی طبا: دولت در سال جدید به سمت رو راستی با ملت حرکت کند
بیشتر بخوانید:

مصطفی هاشمی طبا، چهره سیاسی اصلاح ‌طلب، در گفتگو با خبرنگار سیاسی منیبان، در رابطه با کارنامه دولت رییسی گفت: آمار و اعدادی در این دولت گفته می‌شود که واقعیت ندارد. مسئله اصلی کشور این است که ایران در حال حرکت به سمت نابودی است، همه منابع ایران که مختص به تامین غذای مردم بوده و بقای کشور را تامین می‌کند رو به انتها است. 

او افزود: مردم ناچار به مهاجرت به شهرها و کشورهای دیگر هستند و این فرار سرمایه بزرگترین آسیب سالهای اخیر است. 

هاشمی طبا تاکید کرد: بزرگترین مسئله کشور هم به غارت رفتن منابع کشور است و این مسئله ایران را از بین خواهد برد. مسائل اجتماعی هم در پی ویرانی ایران حل نخواهد شد. دولت هیچ سرمایه اجتماعی ندارد و مردم هم حاضر به رعایت قانون نیستند. جامعه به دو دسته روشنفکر و کفن پوش تقسیم شده و دو قطبی در حال نابود کردن جامعه است. 

این چهره سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه دولت در سال جدید باید به سمت رو راستی با ملت حرکت کند، گفت: دولت و مجلس حرف هیچکس را نمی‌شوند و فقط به دنبال این هستند نقش بهتری جلوی مردم کنند.

او در پایان گفت: امروز نه دولت و نه مجلس پیشنهاد پذیر نیستند و تنها اقدام این دولت و مجلس به به و چه چه کردن برای شرایط کشور است.

ت ت
کدخبر: 207152 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها