وعده استاندار سیستان و بلوچستان بعد از حمله تروریستی روز گذشته

استاندار سیستان و بلوچستان در واکنش به حمله تروریستی روز گذشته در این استان گفت: قطعا پیگیری موضوع تا شناسایی و برخورد قاطع با عاملان، مسببان و حامیان عوامل این حادثه تروریستی در دستور کار نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و دستگاه قضایی خواهد بود.

وعده استاندار سیستان و بلوچستان بعد از حمله تروریستی روز گذشته
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از فرارو،استاندار سیستان و بلوچستان به اقدام تروریستی در مسیر مهرستان- سیب و سوران واکنش نشان داد.

در پیام محمد کرمی آمده است:

اقدام تروریستی عصر روز سه شنبه در مسیر مهرستان - سیب و سوران و حمله به ۲ خودروی انتظامی که منجر به شهادت پنج تن از نیرو‌های جان بر کف فراجا شد، در ادامه توطئه‌های ابتر دشمنان برای مقابله با پیشرفت منطقه و انتقام‌گیری از مردم ایران به خاطر حمایت همه‌جانبه از آرمان قدس شریف انجام شده است.

اینجانب ضمن محکومیت قاطعانه اقدام تروریستی مزدوران رژیم صهیونیستی و دشمنان مردم شیعه و اهل سنت، شهادت پنج نیروی جان بر کف انتظامی شهیدان "محسن کمالی دوست، اسماعیل بزی اله ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی" را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، عموم ملت ایران به خصوص مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان و بویژه خانواده‌های داغدار شهدای بزرگوار تبریک و تسلیت می‌گویم.

همچنین ضمن تسلیت به نیرو‌های خدوم انتظامی قطعا پیگیری موضوع تا شناسایی و برخورد قاطع با عاملان، مسببان و حامیان عوامل این حادثه تروریستی در دستور کار نیرو‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و دستگاه قضایی خواهد بود.

در این درگیری محسن کمالی دوست، اسماعیل بزی الله ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی به شهادت رسیدند.

ت ت
کدخبر: 209195 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها