آذری جهرمی:

با همه میلم به مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی جنگ طلب نیستم

وزیر پیشین ارتباطات نوشت: با تمام سوابق، علایق و میلم به مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی، جنگ طلب نیستم و تمایلی به تهییج نیروهای مسلح کشورمان به تشدید درگیری ها را ندارم چرا که خانواده ما طعم تلخ جنگ را با از دست دادن عزیزانش چشیده است و امیدوارم با بهره گیری از راهکارهای دیپلماتیک، تنشها فروکش کند.

با همه میلم به مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی جنگ طلب نیستم
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، محمدجواد آذرى جهرمى در کانال تلگرام خود نوشت:

اگر دشمنی به خود اجازه تعدی به خاک وطن عزیزمان ایران را به خود داد و در صورت اعلام جهاد توسط فرماندهی کل قوا، با تمام وجود و افتخار، لباس سربازی خواهم پوشید و در رکاب خیل عظیم سربازان وطن تا آخرین ذره وجود و قطره خون برای پاسخ به این تعدی مبارزه خواهم کرد چرا که «شرف» خود را در دفاع همه جانبه از وطن می دانم.

این یک شعار یا رجزخوانی نیست، یک هشدار به تجاوزگر سفاک است که بداند درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاهها کنار خواهد رفت و با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد به فضل الهی. بدانید که در صورت تجاوزگری و خطای راهبردی، شرایط دشواری پیش روی شماست.

با تمام سوابق، علایق و میلم به مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی، جنگ طلب نیستم و تمایلی به تهییج نیروهای مسلح کشورمان به تشدید درگیری ها را ندارم چرا که خانواده ما طعم تلخ جنگ را با از دست دادن عزیزانش چشیده است و امیدوارم با بهره گیری از راهکارهای دیپلماتیک، تنشها فروکش کند.

ت ت
کدخبر: 210568 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها