یک چهره در کابینه احمدی نژاد ادعا کرد| واریز ۷۲۹ میلیون تومان به حساب دختر سه ساله‌ صحت دارد؟

مشاور پیشین محمود احمدی نژاد با انتشار توئیتی ادعا کرد که وحید اشتری در مراحل مختلف ۷۲۹ میلیون تومان به حساب فرزند خود واریز شده است.

یک چهره در کابینه احمدی نژاد ادعا کرد| واریز ۷۲۹ میلیون تومان به حساب دختر سه ساله‌ صحت دارد؟
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، عبدالرضا داوری، مشاور پیشین محمود احمدی نژاد، در رشته توئیتی با چند پرسش از وحید اشتری افشا کرد در مراحل مختلف ۷۲۹ میلیون تومان به حساب فرزند زیر سن قانونی او از حساب شرکت کیان الماس الموت واریز شده است.

او نوشته است؛

پرسش اول:

رابطه مالی یا کاری آقای وحید اشتری با "شرکت کیان الماس الموت" چیست و بابت چه پروژه ای، از آبان ۱۴۰۱ تا فروردین ۱۴۰۲ به مدت ۵ ماه، مبلغ ۷۲۹ میلیون تومان(ماهانه ۱۴۶ م. ت) به حساب دختر ۳ ساله وی اسما اشتری از حساب این شرکت واریز شده است؟!

باتوجه به اینکه اسما اشتری، فرزند آقای وحید اشتری، زیر سن قانونی است و افتتاح حساب توسط پدر انجام می‌شود، اگر رابطه مالی براساس یک قرارداد شفاف و قانونی بوده، چرا یک شرکت باید به جای واریز مبالغ به حساب آقای وحید اشتری، مبلغ ۷۲۹ میلیون تومان را به حساب دختر وی را واریز کند؟

آقای اشتری پیشتر اعلام کرده بود، مستاجر است و همسر و فرزندانش دارایی قابل ذکری ندارند، لازم است مجددا اموال و دارایی‌های خود را اعلام کند.

ضمنا به سازمان مالیاتی هم توصیه میشود، اسناد مالی شرکت کیان الماس الموت را مجددا بررسی نماید.

منبع: خبرآنلاین

توییت

ت ت
کدخبر: 213710 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها