مولاوردی: برای دفاع به برنامه جهان‌آرا رفتیم نه مناظره

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت یازدهم می‌گوید: اگر اصول میزبانی رعایت می‌شد که در برنامه می‌ماندیم و دفاع می‌کردیم؛ مجری برنامه که دم از اصول می‌زند اصلا اصول گفتگو بر آن برنامه حاکم نبود و حداقل شرایط را، نداشت.

مولاوردی: برای دفاع به برنامه جهان‌آرا رفتیم نه مناظره
بیشتر بخوانید:

شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت یازدهم، در گفتگو با خبرنگار سیاسی منیبان در ارزیابی سیاست دوگانه صداوسیما در برخورد با جناح‌های سیاسی گفت: کاملا غیرحرفه‌ای و غیرصادقانه با ما برخورد کردند. در حقیقت باید از قبل اعلام می‌کردند که مهمان تلفنی دارند و بر همان اساس تکلیف ما روشن می‌شد.

او افزود: واقعیت امر این است که از قبل اعلام کرده بودیم برای مناظره به برنامه جهان‌آرا نمی‌رویم بلکه برای پاسخ به اتهامات در برنامه حضور پیدا می‌کنیم لذا این موارد را طی کرده بودیم. بنابراین باید از قبل اعلام می‌کردند که ما هم با علم به اینکه مهمان تلفنی دارند و مهمان همان خانم اتهام‌ زننده است و قرار است، حدود نیم ساعت از 45 دقیقه را در اختیار او قرار بدهند، در برنامه حاضر می شدیم. مجموع این شرایط باعث شد که ما برنامه را ترک کنیم.

مولاوردی با اشاره به علت حضور خود و زهرا شجاعی در آنتن صدا وسیما تصریح کرد: ما بیانیه دادیم و از صدا و سیما خواستیم که فرصت دفاع به ما بدهند، بعد هم با دفتر رئیس سازمان، جبلی، مکاتبه کردیم و پیرو بیانیه خواستیم که هماهنگی لازم برای حضور ما، جهت دفاع صورت بگیرد و نه مناظره لذا آنها هم بعد از نامه ما، این هماهنگی را انجام دادند.

معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در واکنش به اظهارات تهیه کننده برنامه جهان‌آرا مبنی بر اینکه قبل از برنامه با مولاوردی و شجاعی در مورد ارتباط با مهمان تلفنی صحبت کرده بودم و آنها به این قضیه اعتراضی نداشتند، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه چنین اتفاقی نیفتاده است. اولا یاوری به ما نگفت که مهمان تلفنی برنامه چه کسی است و ثانیا به ما گفت امکان دارد که در پاسخ گفتیم نه و اگر به این ترتیب است باید صراحت به ما بگویید، او گفت ممکن است یعنی به نوعی گفت که قطعی نیست.

مولاوردی درباره میزبانی صدا و سیما یادآور شد: اگر اصول میزبانی رعایت می‌شد که در برنامه می‌ماندیم و دفاع می‌کردیم. مجری برنامه که دم از اصول می‌زند اصلا اصول گفتگو بر آن برنامه حاکم نبود و حداقل شرایط را نداشت.

ت ت
کدخبر: 64199 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها