دعوای عمو فیتیله ای ها با مجید قناد بالا گرفت!

علی فروتن با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه برمودا گفت: هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد، کاش به‌جای اینکه دلش بشکند کار و تولید محتوا می‌کرد.

دعوای عمو فیتیله ای ها با مجید قناد بالا گرفت!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، علی فروتن با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه برمودا گفت: هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد، کاش به‌جای اینکه دلش بشکند کار و تولید محتوا می‌کرد.

علی فروتن یکی از عمو‌های فیتیله‌ای، با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه «برمودا» درباره دلیل اختلافات برنامه فیتیله‌ها گفت:هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد.

وی افزود: آقای قناد در صحبت‌های خود گفتند که آدم حرف خانه‌اش را بیرون نمی‌برد، اما متاسفانه تمام حرف‌هایش را زد. من خیلی دوست داشتم که شفاف‌تر صحبت می‌کردند و‌لی کاش این برنامه‌ای که ایشان را دعوت کرده بود به جای اینکه یک نفر را دعوت کند تا جماعتی را محاکمه کند عملا می‌توانست نظر همه را بپرسد که چرا این اتفاق افتاد.

فروتن ادامه داد: بنده صحبت‌های آقای قناد را اصلا قبول ندارم و با تمام احترامی که برایشان قائل هستم، اما متاسفانه آن امانت داری و واقعیت قضیه را نگفتند.

ت ت
کدخبر: 211604 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها