لباس سیاه بر تن طلایی‌پوشان اصفهان!

سپاهان در ادامه روند پرنوسان خود، مقابل صنعت‌نفتی که تاکنون برد خانگی نداشت، شکست خورد تا شانسش برای رسیدن به قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم کم‌تر از قبل شود.

لباس سیاه بر تن طلایی‌پوشان اصفهان!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و سپاهان اصفهان از ساعت 19:15 در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این تیم میزبان بود که با نتیجه 2 بر یک از سد حریف قدرتمند خود گذشت و از قعر جدول جدا شد.

طلسم 351 روزه صنعت‌نفت شکست

صنعت‌نفت با شکست سپاهان، نه تنها این تیم را تقریبا از کورس قهرمانی خارج کرد، بلکه موفق شد طلسم بزرگی را بشکند و به اولین برد خود در ورزشگاه تختی در این فصل دست پیدا کند. آبادانی‌ها تنها تیم لیگ بودند که موفق به ثبت پیروزی خانگی نشده بودند و حالا دیگر مقابل تعداد بردهای آن‌ها به عنوان میزبان عدد صفر وجود ندارد. آخرین پیروزی خانگی صنعت‌نفت مربوط به سوم اردیبهشت 1402 می‌شود. آن‌ها در هفته بیست‌وهفتم لیگ 22 با نتیجه پرگل 4 بر صفر از سد نساجی گذشتند و پس از آن طی 12 مسابقه متوالی در لیگ و جام حذفی، 6 باخت و 6 تساوی نصیب‌شان شد و حالا پس از 351 روز این بدبیاری طولانی‌مدت برای‎‌شان خاتمه یافت و سپاهان برابر این تیم شکست را پذیرا شد. فراز کمالوند با شروعی رویایی کارش را در آبادان آغاز کرد و تیمش هم‌اکنون با صعودی یک پله‌ای راهی رده پانزدهم شد و در همسایگی استقلال خوزستان قرار گرفت. 2 تیمی که باید هفته بعد در اهواز مقابل هم صف‌آرایی کنند.

50 درصد باخت برای سپاهان در بازی‌های نیم‌فصل دوم لیگ

سپاهان اما بار دیگر وارد بحرانی بزرگ شد. آن‌ها در نیم‌فصل دوم و در 6 مسابقه‌ای که در لیگ به انجام رساندند سه باخت را متحمل شدند و با ثبت تنها 2 پیروزی، شانس بسیار اندکی برای رسیدن به قهرمانی دارند و فرصت بزرگی را برای نزدیک شدن به استقلال از کف دادند. تیم تحت هدایت ژوزه مورایس حالا ملوان را هم‌امتیاز خود می‌بیند و حتی ممکن است رتبه چهارم نیز از چنگ آن‌ها دربیاید. برای پی بردن به عمق وخامت اوضاع سپاهان، کافیست بدانید که آن‌ها در 6 بازی ابتدایی خود در نیم‌فصل نخست لیگ، 16 امتیاز از 18 امتیاز ممکن را از آن خود کردند اما حالا از همین تعداد مسابقه، به هفت امتیاز بسنده کرده‌اند. طلایی‌پوشان زاینده‌رود پس از تساوی برابر تراکتور، با قبول شکست مقابل تیمی که تا به حال در خانه به سه امتیاز نرسیده بود، نشان دادند که با آن تیم باصلابت چند ماه قبل فرسنگ‌ها فاصله دارند. تیمی که به طور مثال موفق شده بود صنعت‌نفت را در ورزشگاه نقش جهان با حساب چهار بر یک مغلوب کند.

ت ت
کدخبر: 209036 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها