2 درگیری در بازی میلان و اینتر /برد مقتدرانه اینتر مقابل دیدگان میلانی ها

اینتر با پیروزی در داربی میلان موفق به فتح بیستمین اسکودتوی تاریخ خود شد.

2 درگیری در بازی میلان و اینتر /برد مقتدرانه اینتر مقابل دیدگان میلانی ها
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان ؛ دوشنبه شب در ورزشگاه سن سیرو داربی دلامادونینا بین دو تیم میلان و اینتر در حالی برگزار شد که افعی‌ها می‌دانستند در صورت پیروزی مقابل رقیب سنتی خود قهرمانی آن‌ها روی کاغذ هم مسجل می‌شود.

اینتر بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود توسط آچربی روی ارسال یک کرنر به گل رسید. در نیمه دوم هم شلیک مارکوس تورام سن‌سیرو را در بهت و حیرت فرو برد تا عملا اینتر در آستانه قهرمانی قرار بگیرد. در دقیقه ۸۰ هم توموری یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما در نهایت این اینتری‌ها بودند که با فتح خونین دلامادونینا قهرمان زودرس سری آ شدند.

در دقایق پایانی بازیکنان میلان نتوانستند خشم خودشان را از قهرمانی نراتزوری مقابل دیدگان هوادارانشان کنترل کنند و در ۲ صحنه با بازیکنان اینتر درگیر شدند که حاصل آن اخراج کالابریا و هرناندس از میلان و دومفرایس از اینتر بود.

با این نتیجه اینتر ۸۶ امتیازی شد و اختلافش با میلان را به عدد ۱۷ افزایش داد تا برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شود و ستاره دوم را کسب کند.

اینزاگی هم توانست افعی‌ها را به دومین قهرمانی سریع تاریخشان برساند. اتفاقی که پیش از این با مانچینی رخ داده بود و اسپالتی با ناپولی و الگری با یوونتوس نیز هرکدام یک مرتبه موفق به قطعی کردن قهرمانی در پایان هفته سی‌وسوم شده بودند.

در لالیگا نیز آخرین بازی از هفته سی‌ودوم بین سویا و مایورکا برگزار شد که در نهایت سویا در رامون سانچز پیسخوآن با نتیجه ۲ بر یک مایورکا را مغلوب کرد جدال ۶ امتیازی پایین جدولی‌ها را برد و از منطقه سقوط فرار کرد.

ت ت
کدخبر: 211263 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها