فیش حقوقی مدیرعامل سابق استقلال جنجال به پا کرد +عکس

فیش حقوقی فتح الله زاده منتشر شد و استقلالی ها را شدیدا عصبانی کرد.

فیش حقوقی مدیرعامل سابق استقلال جنجال به پا کرد +عکس

به گزارش منیبان ؛  از روز گذشته تصویری از لیست حقوقی علی فتح‌الله‌زاده در دوران مدیریتش در استقلال و اینکه او بابت بردهای استقلال و مناسبت‌های مختلف پاداش دریافت می‌کرده است، در فضای مجازی منتشر شد.

فتح‌الله‌زاده در واکنش به انتشار لیست حقوقی خود گفت: خب مگر مدیران قبل از من نمی‌گرفتند؟ فقط من پول گرفتم؟ اولاً که بازیکن به طور متوسط ماهی یک میلیارد می‌گرفت و من ۵۸ میلیون تومان. نکته دوم اینکه من فقط در ۶ ماه آخر حضورم حقوق می‌گرفتم که آن هم به خاطر بیمه و مالیات بود.؟

ببینید من اگر لیست حقوق را رد نمی‌کردم، بازنشسته محسوب می‌شدم و نمی‌توانستم مدیرعامل باشم و سازمان بازرسی ایراد می‌گرفت. ضمن اینکه من ۲۰ سال در استقلال هیچ حقوق و مزایایی نداشتم و پولی نگرفتم. حتی ماشین و خانه‌ام را به خاطر استقلال فروختم که البته هیچ منتی نیست اما هیچ‌کس این چیزها را نمی‌گوید و لیست نمی‌کند. الان وسط هزار تا مشکل آقایان یادشان آمده که من حقوق و پاداش می‌گرفتم. لااقل انصاف داشته باشید و آن ۲۰ سال را هم بگویید. چرا فقط آمار ۶ ماه را بیرون می‌دهید؟ ضمن اینکه من کار غیرقانونی نکردم و هرچه بوده، قانونی بوده و به خاطر بیمه و مالیات.

2

انتشار لیست حقوقی مدیرعامل سابق استقلال با واکنش تند هواداران این تیم روبرو شده است:

کاربر علیرضا در واکنش به فیش حقوقی فتح‌الله‌زاده نوشت: فیش حقوقی فتح الله زاده رو که دیدم هنگ کردم، آخه تیم بازی را برده به خودت 20میلیون پاداش دادی. ولادت حضرت علی به خودت یک میلیون پاداش. اگه شما یک میلیون روز مرد بگیری منِ کارگر پس چی، غارت میکنن بعد میگن مدیر قبلی بدهی بجا گذاشته، راستی خوب شد مسی نیومد، وگرنه پاداش آوردن مسی یه میلیاردی پاداش داشت نه.

کاربر دنیلو هم در توئیتی نوشت: اونجایی بد میشه که این فیش حقوقی بخور بخورای ثبت شده مدیران هست! زد و بند هاشون با باشگاه ها مختلف و زیر میزی‌ها برای قبول کردن بازیکن‌ها و ترانسفر‌های مشکوک و ... را شما صدسال متوجهش نمیشی!

کاربر داود با حالتی تمسخر و طنزگونه نوشت: اگه فتح‌الله‌زاده پاداش نمیگیره، ما یه توییت بزنیم.

کاربر مظنون آبی اینگونه واکنش نشان داد: نکته‌ای که در دریافتی های فتح‌الله‌زاده نباید فراموش کرد اینه که برای سال ۱۴۰۱ هست، یعنی الان میبود ۵۰ درصد دریافتی بیشتر داشت. بعد اومده تو برمودا نشسته میگه هیچ حقوقی نگرفتم از استقلال ماشین و خونه هم دادم. هیچکس در طول زندگیم به اندازه فتح‌الله‌زاده به شعورم توهین نکرده.

ممد اوغلو به پاداش بردها کنایه زد: فتح‌الله‌زاده هافبک وسط تیم بوده که برا بردها ۲۰تومن پاداش میگرفته؟

کاربر عظما هم حسابی شاکی است: فتح الله‌زاده زمانی که باید برای پرداخت بدهی استرا اقدام میکرده داشته به خودش بابت برد تیم پاداش میداده. اونم بردهایی که کوچکترین نقشی توش نداشت و تازه با هزار جور کارشکنی همین آقا بدست می‌اومد. آخه ۲۰ میلیون پاداش برد؟ برد سوپرجام صد میلیون؟ مگه پاس گل میدادی؟

ت ت
کدخبر: 211364 تاریخ انتشار
منبع برترین ها
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها