حضور ستاره فرانسوی تیم استقلال در لیست نکونام

یامگا بازیکن با استعداد تیم استقلال که چندی پیش جراحی چشم انجام داده بود از امروز نرم دویی را شروع کرد

حضور ستاره فرانسوی تیم استقلال در لیست نکونام
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان ؛  اگر نکونام در استقلال باشد، کوین یامگا نیز به طور قطع در اسکواد نهایی او برای فصل بعد حضور خواهد داشت. 

ستاره فرانسوی باشگاه استقلال با وجود مشکل حادی که در ناحیه چشم با آن مواجه شد و چند بار عمل جراحی انجام داد، اما در تلاش است به سرعت به میادین فوتبال بازگردد.

یامگا برخلاف صحبت‌هایی که مطرح شد برای ادامه مداوا به فرانسه نرفت. او بعد از جراحی‌های متعدد فقط یک بار به کشورش رفت که خیلی زود هم به ایران بازگشت. 

یامگا

پزشکان فرانسوی به یامگا توصیه کردند ادامه درمان را زیر نظر پزشکانی دنبال کند که در ایران او را معالجه کرده‌اند و به همین دلیل نیز ستاره فرانسوی استقلال خیلی زود از کشورش به ایران بازگشت تا ادامه مداوا را انجام دهد.

یامگا اکنون به لحاظ سلامت وضعیت بسیار بهتری در قیاس با گذشته دارد و حال او به گونه‌ای است که حتی می‌تواند تمرینات نرم خود را نیز آغاز کند.

اتفاقا ستاره فرانسوی استقلال همین کار را هم می‌کند و درحالی که چشم بند به چشم دارد در تمرینات حاضر است و نرم دوی می‌کند تا لااقل بدنش از فرم مطلوب فاصله نگیرد و اگر چشم پزشکان مجوز بازگشتش را صادر کردند زمان کمتری را برای آماده سازی بدنی سپری کند.حتی کادر فنی استقلال نیز به تازگی ابراز امیدواری کرده که کوین یامگا بتواند برای استقلال بازی کند. آن‌ها به بازگشت این ستاره در شروع فصل آتی امید بسته‌اند. نام او در لیست فصل بعد استقلال نیز قرار دارد و نکونام به مدیران آبی اعلام کرده اگر در استقلال باشد یامگا را می‌خواهد.

 

ت ت
کدخبر: 211394 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها