استقلال دوسر برد شد ؛ هم تیم صدرنشین شد هم بازیکنانش!

بازی قدرتمند و برد استقلال در دیدار با شمس آذر ، علاوه بر ادامه صدرنشینی این تیم، منجر به صدرنشینی دو بازیکن آبی‌ها هم شده است.

 استقلال دوسر برد شد ؛ هم تیم صدرنشین شد هم بازیکنانش!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان ؛ بازی استقلال و شمس‌آذر، در کنار همه حساسیت‌هایی که برای دو تیم داشت، یک دوئل برای انتخاب بهترین دروازه‌بان فصل هم بود. از ابتدای لیگ تاکنون، حسین حسینی و علیرضا جعفرپور همواره با اختلاف نفر اول و دوم جدول برترین دروازه‌بان‌های فصل بودند. تا پیش از شروع این مسابقه، جعفرپور با یک‌درصد نمره بالاتر، صدرنشین بود. در این بازی اما او هر ۳ شوت در چارچوبش را گل خورد و حسینی باوجود دریافت ۲ گل، با ۲ مهاری که داشت توانست درصدر جدول جای او را بگیرد.

037ba6aa-d30f-4808-81d5-0c5d1c29960c

این تنها دوئل شخصی بازیکنان استقلال نبود. ابوالفضل جلالی هم بعد از داربی پایتخت، اوج گرفته و حالا بهترین پاسور لیگ شده است. جلالی در هر ۴ بازی اخیر، پاس گل داده و حالا با ۹ پاس گل، بالاتر از ریکاردو آلوز قرار دارد. جلالی از زمان مصدومیت مهدی مهدی‌پور، مسئول ارسال ضربات آزاد هم شده که شانس مضاعفی برای ساخت گل به او داده است. این هفته استقلال و تراکتور مقابل هم قرار می‌گیرند. دو تیمی که بهترین پاسورهای فصل را دارند و آلوز می‌تواند دوباره صدرجدول را پس بگیرد.

a9bd4aeb-17d1-4d41-84fe-d9c0386091e8

همچنین مهرداد محمدی هم در این بازی درخشید. او گل اول مسابقه را خیلی زود زد. سپس یک پنالتی گرفت که خودش آن را تبدیل به گل کرد. محمدی در این فصل 6 گل برای استقلال زده که هر 6 گل را هم در ورزشگاه آزادی زده است. گلزنی در دیدارهایی که تیم، میزبان است لذت مضاعفی دارد و باعث شادی‌ سکوهای خودی و محبوبیت بالاتر در بین تماشاگرها می‌شود که محمدی به آن نزدیک شده است. او با این 6 گل، بهترین گلزن این فصل در ورزشگاه آزادی شده است. 

ت ت
کدخبر: 211627 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها