پرسپولیس به دنبال حل بحران میلیاردی پدیده

پرونده پدیده مشهد و پرسپولیس هم‌چنان باز است و دو باشگاه به دنبال راهکاری برای حل این مناقشه و پرداخت میلیاردی هستند.

پرسپولیس به دنبال حل بحران میلیاردی پدیده
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ بعد از جدایی گابریل کالدرون پرسپولیسی‌ها به سراغ یحیی گل‌ محمدی رفتند و طی توافقی با باشگاه پدیده مشهد (شهرخودرو) وی را راضی به حضور در تهران و اردوگاه این تیم کردند.

با این حال مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس باعث شده تا این باشگاه هنوز موفق به پرداخت مبلغ رضایتنامه مدنظر باشگاه پدیده مشهد نشود و از سویی نیز مفاد این قرارداد برای صدور رضایتنامه با توجه به اینکه با سود روزشمار نیز همراه است، بدهی سنگینی را برعهده پرسپولیس قرار داده است که حتی می تواند منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه شود.

اکنون اما با توجه به شرایط پدیده مشهد و احتمال سقوط این باشگاه و منابع مالی که درگیر آن هستند، باشگاه پرسپولیس به دنبال راهکاری برای حل این مشکل است. طبق درخواستی که باشگاه پدیده مشهد برای جذب مهدی مهدی‌خانی داشته، شاید اکنون بخشی از مطالبات مربوط به رضایتنامه یحیی گل‌محمدی با باشگاه مشهدی حل شود و آن‌ها در توافقی جدید، از شکایت خود صرف‌نظر کنند.

مهاجم اسبق پدیده مشهد که بعد از حضوری کوتاه مدت در کرواسی بار دیگر موردتوجه یحیی گل‌ محمدی قرار گرفت، تاکنون نتوانسته فرصت بزرگی برای خودنمایی به‌دست بیاورد. با این حال مشکلات خط هجومی پدیده مشهد باعث شده تا آنها نسبت به جذب این مهاجم تمایل نشان دهند. موضوعی که می‌تواند بحث مربوط به پرداخت مبلغ رضایتنامه را شکل دهد و سرخ‌های تهرانی بابت این انتقال بخشی از قرض خود با باشگاه مشهدی را صاف کنند. از سوی دیگر این باشگاه احسان حسینی را نیز به‌صورت قرضی به باشگاه مشهدی منتقل کرده‌ است و شاید با دائمی کردن این انتقال بخش دیگری از بدهی خود را پرداخت کنند.

باید دید این انتقال و توافق در نهایت به سرانجام خواهد رسید تا باشگاه پرسپولیس موضوع یکی از بزرگترین بدهی‌های داخلی خود را پایان بخشد یا خیر.

 

ت ت
کدخبر: 64332 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها