گل‌گهر بی‌خیال نمی‌شود/اعتراض رفقای قلعه‌نویی به CAS

کمیته استیناف امروز رای نهایی خود در مورد پرونده گل گهر را اعلام کرد و طبق این رای در خصوص 7 امتیاز از دست رفته گل گهر هیچ تغییری به وجود نیامد و تنها جریمه مالی این تیم کاهش یافت.

گل‌گهر بی‌خیال نمی‌شود/اعتراض رفقای قلعه‌نویی به CAS
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ ًگل گهر سیرجان که با رای کمیته انضباطی به کسر 7 امتیاز محکوم شده بود، امید داشت این حکم در کمیته استیناف بشکند اما استیناف هم هر سه 3-0 گل گهر مقابل استقلال، سپاهان و پیکان را تایید کرد و تنها جریمه مالی این تیم از 700 میلیون به 50 میلیون کاهش یافت.

به گزارش طرفداری، باشگاه گل گهر امیدوار بود حکم کمیته انضباطی مبنی بر شکست آیین نامه ای این تیم در تمام بازی هایی که از بازیکن گابنی اش استفاده کرده در استیناف بشکند اما این اتفاق رخ نداد و سیرجانی ها همچنان به دنبال برگرداندن این رای هستند و برای اعتراض به این حکم پرونده را به CAS می فرستند.

کمیته استیناف امروز اعلام کرد در ماجرای اریک باگناما باشگاه گل گهر مقصر است و 7 امتیاز کسر شده از این تیم، بر نمی گردد اما مدیران گل گهر مدعی هستند اشتباه اصلی را فدراسیون فوتبال مرتکب شده که مدارک بازیکن گابنی را تایید و کارت بازی او را صادر کرده است. باشگاه گل گهر با این استدلال که کارت بازی اریک باگناما از سوی مرجع برگزاری لیگ برتر صادر شده، این بازیکن را غیرقانونی و بازیکن غیرمجاز نمی داند و پرونده را برای فرجام خواهی به دادگاه حکمیت ورزش یا همان دادگاه CAS می برد.

پیش از این مورد مشابهی هم برای بازی تیم های پیکان و سایپا رخ داده بود که هنوز هم که هنوز است رای این بازی صادر نشده و سایپا در لیگ یک به سر می برد. البته در پرونده پیکان و سایپا، ابتدا کمیته انضباطی به نفع سایپا این بازی را 3-0 اعلام کرد اما کمیته استیناف این رای را شکست و سایپا پرونده را به CAS برده است.

 

ت ت
کدخبر: 64366 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها