مشکل باگناما برای بازگشت به گل گهر حل شد!

اریک باگناما برای استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت.

مشکل باگناما برای بازگشت به گل گهر حل شد!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، اریک باگناما مهاجم گابنی که در نیم فصل نخست لیگ بیست و یکم به عضویت تیم فوتبال گل گهر سیرجان درآمده بود به خاطر نداشتن بازی ملی یا حضور در یک تورنمنت معتبر از این تیم کنار گذاشته شد و تیم گل‌گهر نیز به دلیل تخلف در جذب او با کسر هفت امتیاز از محکوم شد. بعد از این محکومیت باشگاه، مهاجم گابنی خود را به صورت قرضی به تیم استقلال تاجیکستان داد.

حضور اریک باگناما در تیم استقلال تاجیکستان و بازی وی برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مشکل این مهاجم را برای حضور در لیگ ایران برطرف کرد، زیرا براساس دستورالعمل داخلی لیگ فوتبال ایران اگر یک بازیکن خارجی سابقه حضور در بالاترین سطح مسابقات لیگ‌های قاره‌ای فصل گذشته و جاری بازی داشته باشد مشکلی برای بازی در لیگ ایران ندارد.

مهاجم گابنی تیم گل‌گهر که این تیم به خاطر او از کورس مدعیان لیگ خارج شد، اکنون با سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان معتبرترین رقابت قاره کهن می‌تواند در لیگ ایران حضور داشته باشد و پیراهن تیم سیرجانی را بر تن کند.

تیم فوتبال استقلال تاجیکستان در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بر ۲ برابر الریان قطر شکست خورد. اریک باگناما ۹۰ دقیقه برای این تیم به میدان رفت.

ت ت
کدخبر: 76475 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها