عشق پنهانی دختر و پسر مهاجر به جنایت منجر شد!

پسری افغانستانی که قصد داشت به صورت غیرقانونی از طریق ایران به ترکیه برود، به جای رسیدن به مقصد از دادگاه کیفری استان تهران سر درآورد و به اهتهام قتل دختری که به او علاقه داشت، محاکمه شد.

 عشق پنهانی دختر و پسر مهاجر به جنایت منجر شد!
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از اعتمادآنلاین، متهم که در رویای یک زندگی بهتر از افغانستان به ایران فرار کرده بود و قصد داشت به همراه خواهر و برادری از مرز ایران خارج شود و به ترکیه برود، در نهایت در دادگاه کیفری استان تهران به اتهام قتل پای میز محاکمه رفت.یک سال قبل درگیری مرگباری بین دو جوان در تهران اتفاق افتاد و ماموران ضارب را بازداشت کردند. پسر جوان به نام محمد به ماموران گفت: مدتی بود با جاوید اختلاف داشتم و به همین خاطر هم او را با ضربات چاقو به قتل رساندم. البته جاوید هم چاقو داشت و اول او به من حمله کرد.

محمد در بازجویی‌های بعدی راز دیگری را برملا کرد و گفت: چند پیامک که بین من و خواهر جاوید رد و بدل شده بود که باعث این درگیری شد.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده ابتدا کیفرخواست علیه متهم خوانده شد و در ادامه اولیای دم در جایگاه قرار گرفتمد و خواستار صدور حکم قصاص شدند.

وقتی نوبت به محمد رسید او اتهام قتل عمدی را رد کرد و گفت: برای اینکه بتوانم از خودم دفاع کنم دست به قتل زدم. جاوید چاقو داشت و اول او به من حمله کرد.

محمد گفت: من به اتفاق جاوید و برادرش جواد و خواهرش از افغانستان به ایران آمدیم. با هم به سمت مرز ترکیه حرکت کردیم تا از مرز رد شویم و مدتی در استانبول بمانیم و بعد به اروپا برویم. من یک قاچاق‌بر پیدا کرده بودم. پول‌هایمان را به قاچاق‌بر دادیم و به سمت مرز ایران و ترکیه رفتیم اما در آنجا موفق نشدیم از مرز رد شویم  و فقط برادر جاوید از مرز رد شد. قاچاق‌بر هم پول‌های ما را پس نداد. در این مدت من با پیامک با خواهر جاوید در تماس بودم و با هم صحبت می کردیم. جاوید که متوجه این ماجرا شده بود، پول‌هایی را که به قاچاق‌بر داده بودیم، بهانه کرد. او پول را از من می خواست در حالیکه پولی دستم نبود. به او گفتم من پولی ندارم و قاچاق‌بر پول‌های من را هم خورده و پس نداده است؛ اما جاوید با چاقو به من حمله کرد و برای اینکه جانم را بگیرد سعی کرد ضربه‌ای بزند که من در دفاع از خودم به او ضربه‌ای زدم.

در این هنگام مادر جاوید به گفته‌های محمد معترض شد و گفت: این جوان دروغ می‌گوید. پسر من چاقو نداشت. او به دروغ مدعی است پسر من اول حمله کرده است.

سپس متهم آخرین دفاعایت خود را مطرح کرد و در نهایت هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

ت ت
کدخبر: 207240 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها